About the Post

Author Information

I do honestly believe that people enter our lives for a reason. That everyone who we meet, who forms an impression has something to teach us. Everything that happens to us is an experience, and because of that it can never be bad. an experience can only be good because it all serves to shape the person that we are, the person that we become. -= the love whisperer =-

[My] Editor’s Note

[quoted]…

Brand memiliki kekuatan untuk menyedot perhatian menjadi persepsi, kemudian, tidak lama setelah itu, akan ada diantara kita yang mulai mengubah persepsi tersebut dengan mengutamakan gengsi di atas segalanya. Gengsi? Yes, it’s part of it. Namun, saya ingin memberi gambaran bahwa gengsi bukanlah unsur yang paling utama. Pake Gucci? Ok. Pake Hermes? Sah-sah saja. Namun barang-barang branded seperti ini memiliki makna yang lebih dari sekedar gengsi.

Saya percaya, setiap brand memiliki personality atau karakter yang berbeda-beda. Setiap brand diciptakan untuk kamu yang ingin membangun koneksi atau keterikatan antara pengguna dan produk. Beli iPad tapi nggak tahu gimana menikmati fasilitas iTunes dan App Store ya sama saja. Gengsi? Don’t place it on top.

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: